danish   german   United Kingdom Kontakt osOm FynBus
danishDansk
germanyDeutsch
united kingdomsEnglish
Udskriv

Tilbagebetaling


Hvis du ikke længere har brug for dit rejsekort/pendlerkort, så har du mulighed for at få indestående udbetalt

Har du et rejsekort med en saldo på, kan du få restsaldoen udbetalt til din nem-konto. Har du et pendlerkort, kan du få restværdien minus 8 dage udbetalt til din nem-konto.


  • Tilbagebetaling af periodekort

    Har du taget dit pendlerkort i brug, så er der et refusionsgebyr svarende til 8 dage.
    Restbeløbet overføres til NEM-konto. Beløbet kan ikke udbetales kontant.

    Kontakt Rejsekort Kundecenter på 7011 3333 for at få udbetalt restsaldoen. Eller log ind på din selvbetjeningsprofil på www.rejsekort.dk for at tilbagebetale dit pendlerkort

  • Tilbagebetaling af Ungdomskort

    Du kan kun få refunderet dit Ungdomskort, hvis der er mere end 30 dage tilbage af kortets gyldighed.

    Det vil sige, hvis perioden er startet, så refunderer vi ikke længere dit Ungdomskort.

    Har du ikke længere brug for dit Ungdomskort, så skal du huske at afbestille det på www.MitUngdomskort.dk

  • Billetter købt via app og webshop

    Vi refunderer ikke billetter købt via app og webshop.
    For refusion af pensionistkort Fyn Rundt se "Tilbagebetaling af periodekort".



FynBus på Facebook


Har du brug for hjælp, kan du også finde os på Facebook.

Vi svarer på spørgsmål, og du kan få trafikinformation og nyheder.

Kundeservice på telefonen


Hvis der er noget, du ikke kan finde svar på, så er du velkommen til at ringe til os.

6311 2200

Skriv til os


Har du ris, ros eller noget, du gerne vil have svar på?

Så skriv endelig til os.

Skriv til FynBus