Skip til hoved indholdet
EN DE

Kundetilfredshed og markedsundersøgelser

FynBus har siden 2008 gennemført årlige kundetilfredshedsundersøgelser blandt vores buskunder og hvert andet år blandt kunder af Flextrafik. Begge med fokus på at skabe øget kundetilfredshed, fastholde kunder samt eventuelt tiltrække nye kunder.

Hvert år bliver der ligeledes lavet en landsdækkende kundetilfredshedsundersøgelse på tværs af alle trafikselskaber indenfor den kollektive trafik.

Læs resultaterne af den seneste undersøgelse nedenfor.

Kundetilfredshedsundersøgelse landsdækkende 2024

Markedsundersøgelser

FynBus' seneste markedsundersøgelser er fra 2024, hvor mere en 3000 respondenter deltog i undersøgelsen.

Markedsundersøgelserne giver FynBus værdifuld indsigt i, hvordan fynboerne og langelænderne oplever og benytter busserne - og hvad der skal til for, at endnu flere vælger den kollektive transport til.

Markedsundersøgelse 2024: Rapport og analyse Markedsundersøgelse 2024: Sådan har vi arbejdet med kundernes input

Kontaktinformation

FynBus Kundecenter

Dannebrogsgade 10

5000 Odense C

Kontakt os

Det med småt