Skip til hoved indholdet
EN DE

Ansøg om Flextrafik Rejsegaranti

Ønsker du at gøre brug af FynBus' rejsegaranti for Flextrafik? 

Herunder kan du læse mere om, hvad du skal indsende til os, hvis du ønsker refusion i forbindelse med brug af rejsegarantien. 

FynBus skal have modtaget ansøgningen senest 14 dage efter din planlagte rejse. Hvis ansøgningsfristen overskrides, kan du ikke forvente at få kompensation. 

Sådan gør du

Du skal sende en mail til FynBus

Når du ønsker refusion i forbindelse med, at du har anvendt FynBus' rejsegaranti for Flextrafik, så er det første du skal gøre at sende os en mail på:

FynBus@FynBus.dk 

Du skal sende en mail til FynBus

Når du ønsker refusion i forbindelse med, at du har anvendt FynBus' rejsegaranti for Flextrafik, så er det første du skal gøre at sende os en mail på:

FynBus@FynBus.dk 

Din mail skal indeholde...

For at vi kan behandle din anmodning om refusion, har vi brug for følgende oplysninger fra dig, som du skal inkludere i din mail til os:

  • Navn
  • E-mail
  • Telefonnummer
  • Kørselstype: fx Handicapkørsel, Flextur, Plustur, Teletaxi eller anden kørsel
  • Dato for din rejse
  • Adresse du rejste fra (vejnavn, husnummer, by, postnummer)
  • Afhentningstidspunkt (hvornår skulle du være hentet)
  • Adresse du rejste til (vejnavn, husnummer, by, postnummer) 
  • Beskrivelse af forløb - skriv en kort forklaring på, hvad der gik galt på rejsen
  • Reg. og kontonummer. FynBus udbetaler refusionen til denne konto, hvis vi godkender din anmodning om refusion.

Din mail skal indeholde...

For at vi kan behandle din anmodning om refusion, har vi brug for følgende oplysninger fra dig, som du skal inkludere i din mail til os:

  • Navn
  • E-mail
  • Telefonnummer
  • Kørselstype: fx Handicapkørsel, Flextur, Plustur, Teletaxi eller anden kørsel
  • Dato for din rejse
  • Adresse du rejste fra (vejnavn, husnummer, by, postnummer)
  • Afhentningstidspunkt (hvornår skulle du være hentet)
  • Adresse du rejste til (vejnavn, husnummer, by, postnummer) 
  • Beskrivelse af forløb - skriv en kort forklaring på, hvad der gik galt på rejsen
  • Reg. og kontonummer. FynBus udbetaler refusionen til denne konto, hvis vi godkender din anmodning om refusion.

Vedhæft kvittering/taxabon

For at vi kan udbetale refusion til dig, så skal vi have en kvittering/taxabon, som bevis for, at du har betalt for din tur med taxa. 

Vi kan ikke behandle din anmodning om refusion uden denne kvittering. 

Det er derfor vigtigt, at du husker at vedhæfte din kvittering/taxabon. 

Vedhæft kvittering/taxabon

For at vi kan udbetale refusion til dig, så skal vi have en kvittering/taxabon, som bevis for, at du har betalt for din tur med taxa. 

Vi kan ikke behandle din anmodning om refusion uden denne kvittering. 

Det er derfor vigtigt, at du husker at vedhæfte din kvittering/taxabon. 

Vi behandler din anmodning om refusion

Når vi har modtaget dit ønske om refusion i forbindelse med brug af FynBus' rejsegaranti for Flextrafik, undersøger vi om betingelserne er opfyldte.

Er betingelserne opfyldte, overfører vi refusionen til det reg. og kontonummer, som du har sendt til os.  

Vi giver dig besked om vores afgørelse via mail - uanset om vi godkender eller afviser din anmodning om refusion. 

Vi behandler din anmodning om refusion

Når vi har modtaget dit ønske om refusion i forbindelse med brug af FynBus' rejsegaranti for Flextrafik, undersøger vi om betingelserne er opfyldte.

Er betingelserne opfyldte, overfører vi refusionen til det reg. og kontonummer, som du har sendt til os.  

Vi giver dig besked om vores afgørelse via mail - uanset om vi godkender eller afviser din anmodning om refusion. 

Kontaktinformation

FynBus Kundecenter

Dannebrogsgade 10

5000 Odense C

Kontakt os

Det med småt