Fynbus.dk benytter cookies for at forbedre din oplevelse.

Klik her for at læse FynBus’ privatlivs- og cookiepolitik.  
    Kontakt osOm FynBus
Dansk
Deutsch
English
Udskriv

Vil du have refunderet din billet?


Du kan få fuld refusion for en række billetprodukter, hvis du ønsker det.

Afhængig af din billettype skal du ringe eller skrive til os for at få refusion. Se mere nedenfor.


Pendlerkort / Pendler Kombikort:
Kontakt rejsekort kundecenter på telefon 7011 3333 (hverdage kl. 8-18, lørdage kl. 10-15). Du kan få refunderet din periode fra dags dato.

Når du skal bruge dit pendlerkort igen, finder du her en guide til, hvordan du lægger en ny periode på dit pendlerkort/rejsekort med pendler kombi.


Ungdomskort:
Du kan få fuld refusion fra 13. marts til og med 13. april.
Det er vigtigt, at du kontakter FynBus eller det selskab, som du har bestilt dit Ungdomskort hos, inden du gør mere.
Ungdomskort bestilt hos FynBus skal IKKE klippes i stykker, da du skal det bruge igen, når situationen normaliseres.
Kontakt FynBus kundecenter på telefon 63112200 (tast 2) (mandag kl. 10-17, tirsdag-onsdag kl. 10-16, torsdag kl. 10-17, fredag kl. 10-15.)

Vær opmærksom på, at der går mindst 6 uger før pengene går ind på din konto.

Har du allerede haft kontaktet os vedr. refusion, men har en periode der er længere end 30. marts, så skal du kontakte os igen. Skriv til os via kontaktformularen FynBus.dk/risogros - husk at skrive dit nummer på dit ungdomskort til os. Det starter 308430.

Har du en betalingsaftale, skal du gå ind på mitungdomskort.dk og skifte til engangsbetaling - så undgår du, at der bliver reserveret penge på dit kreditkort.

Har du en periode, der snart skal starte, skal du vente med at registrere dit betalingskort til nogle dage før DK åbner op igen. På den måde undgår du, at der reserveres penge på dit betalingskort. Har du en automatisk fornyelse, anbefaler vi, at du piller den automatiske fornyelse af.

Skal du ikke bruge dit Ungdomskort, fordi Danmark er lukket ned, så opfordrer vi til, at du går ind på din profil på mitungdomskort.dk og sletter dine perioder frem til sommerferien. Når du igen skal bruge det, skal du blot bestille en ny periode mindst 5 dage i forvejen.

Følg vejledningen på denne side for at slette dine bestilte perioder.

På denne side kan du se, hvordan du kan rette dine perioder på Ungdomskort til, så de passer til dit behov.


Mobil- og webshopbilletter
Du kan få refunderet Mobil- og webshopbilletter gældende fra 12. marts. Skriv til os via denne formular. For at vi kan lave refusion, skal du oplyse os om følgende:

  • Mail/telefonnummer
  • Navn på køberen
  • Pris
  • Tidspunkt for køb
  • Cpr.nr. eller oplysninger om, hvilken konto pengene skal refunderes til


Brobygnings- og heldagsbilletter
Kontakt os på tlf. 63115101 (mandag-torsdag kl. 9-15, fredag kl. 9-13) eller via mail på grupper@fynbus.dk.

FynBus på Facebook


Har du brug for hjælp, kan du også finde os på Facebook.

Vi svarer på spørgsmål, og du kan få trafikinformation og nyheder.

Kundeservice på telefonen


Hvis der er noget, du ikke kan finde svar på, så er du velkommen til at ringe til os.

6311 2200

Skriv til os


Har du ris, ros eller noget, du gerne vil have svar på?

Så skriv endelig til os.

Ris og ros